عمل جراحی بینی

در جراحی های قدیم ، بعد از انجام عمل افراد دچار مشکل در تنفس از طریق بینی می شدند و این موضوع کمتر مورد توجه قرار می گرفت. مشکل دیگر در عمل های جراحی بینی قدیمی ، برداشتن بیش از اندازه لازم غضروف و استخوان بود که در نهایت موجب بوجود آمدن بینی عروسکی یا سر بالا می شد که هر کدام از نتایج بدست آمده علاوه بر اینکه ظاهر بینی را دچار آسیب می کرد باعث اختلال در تنفس نیز می شد.اما امروزه با استفاده ازروش های صحیح فقط آن مقدار از غضروف و یا استخوان برداشته می شود که موجب مشکل در ظاهر و تنفس از طریق بینی می شد و بقیه آن حفظ می شود.
بینی ایده آل :
بینی ایده آل ، بینی است که بعد از انجام عمل ویژگی های طبیعی داشته باشد و افراد با دیدن آن نباید سریع به عملی بودن آن پی ببرند و در واقع نباید حالت عروسکی یا مصنوعی داشته باشد مانند هنرپیشه های حرفه ای که گریم های طبیعی متناسب با چهره خود دارند ولی زیبایی ایجاد شده چشمگیر است. در حقیقت باید ناهماهنگی های موجود را اصلاح کرد.
دوره نقاهت بعد از عمل و میزان کبودی و سیاهی بعد از عمل :
اگر عمل به طور صحیح و اصولی انجام شود و بیمار داروهای خاصی که موجب کبودی سریع و شدید پوست می شوند ، مصرف نکند ، میزان کبودی کم خواهد بود.و بعد از چند روز می تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. اما تا چند روز باید از انجام فعالیت های شدید ورزشی و اقداماتی که موجب تورم بینی می شود ، خودداری کند.
درد بعد ازجراحی بینی در گذشته نه چندان دور استفاده از تامپون یا مش داخل بینی بود که امروزه دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و درد به حداقل میزان رسیده و استفاده از مسکن بعد از عمل ضرورتی ندارد.
وجود مش ایجاد یکسری مشکلات می کرد از جمله اینکه ایجاد گرفتگی و درد می کرد و هنگام خواب تنفس دچار اختلال می شد و به موجب اینکه تنفس از بینی امکان نداشت ، تنفس از راه دهان موجب خشکی آن می شد و همینطور هنگام بیرون آوردن تامپون ، بیمار درد زیادی را متحمل می شد.
با جراحی های امروزی مشکل گرفتگی بینی و تنفس و همینطور حس بویایی که مختل می شد ، برطرف می شود

خبرنامه

عضویت جهت دریافت اخبار و پیشنهادات شگفت انگیز

درباره کلینیک

کلینیک نسیم با بیش از یک دهه تجربه در زمینه پوست، مو، لیزر و لاغری هم اکنون یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز زیبایی در تهران می باشد.
این کلینیک با به کارگیری متخصصین پوست و مو و نیز کارشناسان تغذیه مجرب و همچنین در اختیار داشتن دستگاه ها و تجهیزات مدرن طبق استاندارد های FDA و وزارت بهداشت و درمان کشور تلاش دارد تا در محیطی آرام بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد.
کلینیک همه روزه از ساعت 8:30 الی 20:00 دایر است و حتی روزهای جمعه و تعطیل نیز با هماهنگی قبلی آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد.